سال های خاموش

وقتی که رویای خواسته هایت را حفظ کنی...

سال های خاموش

وقتی که رویای خواسته هایت را حفظ کنی...

  • ۰
  • ۰

مهم نیست مرد باشی یا زن باشی

یک مرحله در زندگی وجود دارد که دیگر مهم نیست

اگر مثل من باشی و دایم بجنگی 

وقتی به این مرحله می رسی سخت از خودت نا امید می شوی

سالها بر سر جنسیتت حرص خوردی و جنگیدی و زدی و خوردی و حالا...

وبلاگ قبلی ام را با شعری در وصف زن شروع کردم

این وبلاگ را  خودم شروع می کنم

متن ساده ای از خودم به جای شعری از دیگری

در لحظه ای که دیگر جنسیت مهم نیست.

  • ۹۴/۱۲/۱۸
  • مهسا ...

نظرات (۱)

داری بزرگ میشی!
یعنی هیچ موجود دیگه ای ممکن نبود چنین برداشتی کنه ولی خان است دیگر...!
پاسخ:
برداشت درستیه؛)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی